Найкращі рішення RMM для постачальників керованих послуг: Рекомендації експертів

Найкращі рішення RMM для постачальників керованих послуг: Рекомендації експертів

28.09.2023
Автор: HostZealot Team
2 мін.
248

RMM може стати основою якості, що надають постачальники керованих послуг.

Оскільки рішення RMM функціонально відрізняються, рішення для віддаленого моніторингу та управління має відповідати вашим потребам. Щоб допомогти вам у цьому, ми розповімо про основи RММ, включаючи його призначення, основні функції та критерії надійного RММ. Ми також створили список найкращих рішень для віддаленого моніторингу та управління на ринку.

Отже, давайте зануримося в цю тему детальніше.

Що таке MSP?

У наш час все тримається на технологіях. Багато бізнесів не можуть функціонувати без них. У той же час, багато з них з різних причин не мають у своїй команді ІТ-фахівців.

У таких випадках компанії звертаються до аутсорсингу ІТ-рішень. Одним з таких варіантів є постачальники керованих послуг або MSP.

Спеціалізація MSP різноманітна - від інформаційних технологій до послуг з підбору персоналу. У контексті ІТ, MSP часто надає підтримку веб-сайтів та мереж.

Загалом, компанії звертаються до постачальників керованих послуг для виконання трудомістких або монотонних завдань, або завдань, що виходять за межі цільової сфери компетенції.

Люди зазвичай користуються послугами MSP, тому що це дозволяє компаніям заощаджувати гроші. Це може бути одноразова проблема, яка потребує вирішення, або конкретна експертна область, в якій бізнес не має достатніх знань, що підштовхує компанії до використання послуг MSP. Постачальники керованих послуг, у свою чергу, мають необхідний досвід, професійні інструменти та ресурси (наприклад, RMM) для управління технічною стороною роботи вашого бізнесу.

MSP забезпечують високий рівень кібербезпеки, можливість резервного копіювання даних, безпомилкове управління мережею та багато іншого.

Короткий огляд RMM

RMM - це абревіатура, яка розшифровується - віддаленей моніторинг та управління. Постачальники керованих послуг потребують RMM, щоб виконувати роботу, яку їм доручили. 

Віддалений моніторинг та управління - це процес, а не конкретне програмне забезпечення. Інструменти RMM дозволяють постачальникам керованих послуг моніторити і, очевидно, керувати мережами клієнтів.

Це працює шляхом встановлення інструменту RMM на пристрої або сервері клієнта. Встановлений інструмент є посередником і передає дані про функціональність платформи програмному забезпеченню для віддаленого моніторингу та управління.

Використовуючи платформи віддаленого моніторингу та управління, провайдери послуг мобільного зв'язку можуть забезпечити актуальність апаратного забезпечення, відстежувати та запобігати проблемам з програмним забезпеченням, а також отримати уявлення про мережеві операції клієнта.

Коли RMM виявляє проблему в мережі або на пристрої, на якому вона була встановлена, вона надсилає сигнал MSP, щоб можна було вжити необхідних заходів для вирішення проблеми. Тікети, які створює система віддаленого моніторингу та управління щодо проблеми, класифікуються за ступенем серйозності та подальшим пріоритетом.

Все це відбувається дистанційно, що дозволяє MSP надавати послуги більшій кількості клієнтів, ніж у випадку технічної підтримки на місці. Технічний персонал також може оновлювати програмне забезпечення та встановлювати додатки за допомогою технології віддаленого моніторингу та управління.

Основні функції RMM

Рішення для дистанційного моніторингу та управління (RMM) повинні задовольняти технічні ІТ-потреби. Для MSP комбінація інструментів RMM може значно покращити якість послуг, які вони пропонують.

Щоб дати вам уявлення про те, що насправді робить RMM і на що слід звернути увагу, ось список основних функцій віддаленого моніторингу та управління:

1. Віддалений доступ. Віддалений доступ є однією з основ функціональності RMM. З його допомогою технічні фахівці можуть легко підключатися до сервера, мережі або пристрою клієнта і виконувати необхідні маніпуляції з будь-якого місця. 

2. Централізована інформаційна панель. Централізована інформаційна панель дозволяє керувати всіма аспектами мережі клієнта та швидко виявляти проблеми, якщо вони виникають.

3. Просте використання. Використання полягає в інтеграції агентів RMM в клієнтський пристрій або сервер, щоб подальше управління могло здійснюватися бездоганно. Якщо застосування є складним, це може створити значні проблеми, пов'язані з послугою, яку надає MSP.

4. Управління патчами. Інструмент патч передбачає регулярне оновлення агентів RMM та звітів про їх роботу.

5. Управління ІТ-активами. ITAM (управління IT-активами) передбачає моніторинг та управління пристроєм у мережі. Так, якщо пристрій несправний або застарілий, ця функція забезпечує своєчасне сповіщення.

6. Інтеграція з PSA. Інтеграція з Professional Services Automation дозволяє економити час на повторюваних завданнях і налаштовувати пріоритетні оповіщення та повідомлення.

7. Звітність. Регулярні та своєчасні звіти, що надаються програмним забезпеченням для віддаленого моніторингу та управління, мають вирішальне значення для належної роботи мережі або пристроїв клієнта.

Це основні, але не всі функції RMM. Цей список може бути розширений залежно від постачальника.

Але якщо ви шукаєте рішення RMM, переконайтеся, що воно охоплює основні функціональні критерії.

Що таке хороший RMM для MSP?

Ви повинні ретельно обирати рішення для віддаленого моніторингу та управління. Оскільки існує багато варіантів, ви повинні знати важливі критерії надійного RММ. Ось деякі з них:

Просте та ефективне встановлення

Рішення для віддаленого моніторингу та управління повинно легко встановлюватися на пристрій і визначати ресурси системи або мережі, а також виявляти потенційні області для управління і поліпшення.

Достатній рівень управління безпекою

Рішення RMM повинно ефективно виявляти "слабкі місця" в безпеці системи або мережі, вміти їх "посилювати" і швидко реагувати на незвичайну активність в мережі.

Моніторинг та своєчасне інформування

Пристрої, на яких встановлені агенти RMM, повинні постійно контролюватися; рішення для віддаленого моніторингу та управління також повинно своєчасно сповіщати про будь-які ризики або проблеми в мережі.

Безперебійна робота

RMM не повинен порушувати роботу клієнта або створювати внутрішні проблеми в мережі.

Легка інтеграція

Інші інструменти, такі як інструменти автоматизації професійних послуг, повинні легко інтегруватися з рішеннями для віддаленого моніторингу та управління, щоб не було перешкод для своєчасного інформування або вирішення проблем, які можуть виникнути.

Простота використання

Рішення для віддаленого моніторингу та управління повинно бути простим у вивченні та пропонувати варіанти сумісності з обладнанням.

Масштабованість

Рішення для віддаленого моніторингу та управління повинно надавати можливості для збільшення кількості системних моніторів RMM, щоб у вашого бізнесу був простір для зростання.

Прозорість

RMM пропонує безліч цінних інструментів, які можуть вирівняти рівень ваших послуг з моніторингу та управління. Як і у випадку з будь-яким продуктом, чим більше функцій ви отримуєте, тим дорожче він коштує. Переконайтеся, що ви знаєте, які інструменти вам насправді потрібні, а ціни на бажані функціональні рішення для віддаленого моніторингу та управління чітко вказані.

Найкращі рішення RMM

Ми проаналізували різне програмне забезпечення для віддаленого моніторингу та управління і склали список найкращих RMM-рішень.

1. NinjaOne

NinjaOne - одне з найкращих і найпотужніших рішень для моніторингу та управління. Платформа зосереджена на підвищенні безпеки управління, що дозволяє ІТ-фахівцям успішно використовувати та підтримувати існуючі дані на основі автоматизації.

NinjaOne забезпечує повний віддалений доступ, що дозволяє керувати будь-якою мережею або пристроєм, незалежно від їх фізичного розташування. Ця настільна платформа для віддаленого моніторингу та управління має зручний інтерфейс, що дозволяє легко орієнтуватися в програмному середовищі. Вона також підтримує Windows, Mac і Linux, тому її легко інтегрувати з будь-якою операційною системою, яку ви використовуєте.

NinjaOne заслужила довіру багатьох MSP і користується популярністю серед ІТ-фахівців завдяки своїм потужним можливостям. Платформа проактивно відстежує, сповіщає та повідомляє про будь-яку існуючу або потенційну проблему, що дозволяє MSP швидко вирішити та усунути її, щоб обмежити час простою.

Ключові особливості:

  • Простий у використанні інтерфейс
  • Функція автоматизованого виконання завдань
  • Інтеграція з рішеннями PSA
  • Управління безпекою в одній панелі
  • Swift звітність
  • Endpoint захист (або захист усіх пристроїв, які підключені до мережі)
  • Хмарне резервне копіювання
  • Безпечний віддалений доступ
  • Додаток для iOS та Android
  • Керування патчами для Windows, Mac та Linux

Ціна: NinjaOne надає безкоштовну пробну версію, після чого пропонує щомісячний план для кожного пристрою. Щодо ціни, то існує також можливість отримати індивідуальну пропозицію.

Ми рекомендуємо NinjaOne для підприємств корпоративного рівня, які шукають рішення для віддаленого моніторингу та управління з різноманітним набором можливостей і функцій.

2. Atera

Atera - це універсальне рішення для моніторингу та управління з різними версіями, створеними для MPS та ІТ-відділів. Це хмарний набір інструментів RMM. Так, Atera - це набір інструментів, який надає RMM, PSA, віддалений доступ, бібліотеку скриптів, патч управління та багато іншого.

Рішення для моніторингу та управління Atera робить акцент на безпеці, забезпечуючи шифрування серверних даних, надійний браузер і список доступу.

Atera надає ІТ-спеціалістам всебічну інформацію та дієві звіти, що дозволяють отримати уявлення про якісну технічну продуктивність та різноманітну аналітику.

Atera існує в десктопній версії, яка підтримує Windows і Mac, а також пропонує агента для Linux.

Ключові особливості:

  • Рішення "все-в-одному”
  • Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс
  • Віддалений доступ 
  • Має функції штучного інтелекту
  • Дуже інтуїтивно зрозумілий інтерфейс
  • Можливості для інтеграції з програмним забезпеченням
  • Автоматизація завдань
  • Повний огляд мережі та пристроїв кінцевого користувача
  • Моніторинг SNMP OID для пристроїв Linux

Ціна: Atera має 30-денний безкоштовний пробний період. Після цього вона пропонує різні плани, які оплачуються за кожного технічного спеціаліста, щомісяця або щорічно. Найдешевший тарифний план "Pro" коштує $99 за користувача або $119 на місяць; для отримання детальної інформації про ціни на найсучасніший тарифний план "Superpower", який надає послуги на рівні підприємства, вам потрібно звернутися до відділу продажів Atera.

Ми рекомендуємо Atera для середнього та малого бізнесу, а також для підприємств.

3. SuperOps.ai

SuperOps.ai - це надійне програмне забезпечення для моніторингу та управління, розроблене спеціально для MPS. Це програмне забезпечення типу "все в одному", оскільки воно також має вбудовані PSA, патч управління та віддалений доступ.

Поки ви вчитеся орієнтуватися в платформі, штучний інтелект оптимізує ваші завдання.

SuperOps.ai також має сегмент ІТ-документації, який успішно зберігає, резервує та сортує дані.

Програмне забезпечення доступне в десктопній версії для Windows і Mac та мобільній версії для iOS і Android.

Ключові особливості:

  • Універсальне рішення
  • Розумне оповіщення
  • Простий у використанні інтерфейс
  • Патч керування 
  • Вбудовані шаблони
  • Доступно багато інтеграцій
  • Безкоштовна підписка на Splashtop
  • Працює на базі ШІ

Ціна: SuperOps.ai пропонує 21-денну безкоштовну пробну версію. Після цього він пропонує щомісячні або річні плани підписки з "лише опціями RMM\PSA" на кожного технічного спеціаліста\місяць.

Ми рекомендуємо SuperOps.ai для малих та середніх MPS.

4. ManageEngine Endpoint Central

ManageEngine Endpoint Central - це відзначене нагородами програмне забезпечення для віддаленого моніторингу та управління MPS. Платформа дозволяє керувати обладнанням клієнта через віддалений доступ і пропонує кілька рішень в одній консолі.

Endpoint Central надає потужні можливості управління та функції безпеки, такі як безпека браузера, управління вразливостями, захист від витоку даних тощо.

Endpoint Central має десктопну версію для Windows, Mac і Linux та мобільну версію для iOS, Android і Chrome OS.

Ключові особливості:

  • Простий у використанні інтерфейс
  • Автоматизовані завдання та розгортання патчів
  • Можливості інтеграції з рішеннями для аналітики та виявлення вразливостей
  • Співпраця багатьох юзерів 
  • Підтримує патч більше ніж 800 програм
  • Має додатки з програмними шаблонами
  • Захист від вимагацького ПЗ

Ціна: Endpoint Central має 30-денну безкоштовну пробну версію. Ви також можете запросити демо-версію програми. Сама ціна, здається, не відображається на сайті.

Ми рекомендуємо Manage Engine для MSP будь-якого розміру.

5. Hexnode

Рішення Unified Endpoint Management (UEM) від Hexnode надає користувачам набір інструментів для віддаленого моніторингу та управління. Воно дозволяє організаціям збирати та захищати всі пристрої на одній платформі. Рішення Hexnode забезпечує віддалений доступ через хмару.

UEM від Hexnode має набір унікальних функцій, а також фільтрацію веб-контенту для запобігання кібератак, віддалене шифрування пристрою, функцію динамічного групування, користувацькі каталоги тощо.

Hexnode's UEM працює на Windows, Mac, iOS та Android, а також має веб-версію.

Основні можливості:

  • Захист пристроїв корпоративного рівня
  • Шифрування пристроїв
  • Автоматизоване управління
  • Централізована інформаційна панель
  • Різноманітні можливості інтеграції
  • Керування мобільним контентом
  • Легко масштабується

Ціна: Hexnode надає 14-денну безкоштовну пробну версію. Він також пропонує різні ціни та плани, які оплачуються щомісяця, щорічно або за пристрій. Найдоступніший план Hexnode ("Експрес") коштує $1,08 за пристрій\місяць; ціна найбільш "повного" ("Ультра") плану становить $5,4 за пристрій\місяць.

6. Auvik

Auvik - це також хмарне рішення для моніторингу та управління. Це програмне забезпечення RMM швидко реагує: воно починає моніторинг мережі одразу після встановлення, пропонуючи дані про функціональність системи в режимі реального часу. Воно може налаштовуватися на дані в режимі реального часу, переглядати та аналізувати їх у хронологічному порядку, наприклад, за кілька років. Рішення для віддаленого моніторингу та управління Auvik також надає можливості резервного копіювання та розробки плану дій для різних сценаріїв усунення проблем.

Основні функції:

  • Автоматичні сповіщення
  • Збір всіх мережевих пристроїв
  • Постійний моніторинг та оцінка мережі
  • Перевірка VPN

Ціна: Auvik пропонує 14-денну пробну версію. Ціна на місячні плани починається від $150.

Ми рекомендуємо Auvik для малого та великого бізнесу, оскільки він більш орієнтований на управління меншими обсягами мережі.

FAQ

Що таке віддалений моніторинг та управління (RMM)?

Рішення RMM використовуються для збору та аналізу даних з усіх пристроїв клієнта та виконання необхідних завдань для вдосконалення системи з будь-якого місця без переривання потоку користувачів.

Основні характеристики, які слід враховувати при виборі рішення RMM

Підтримка декількох платформ

Замість того, щоб використовувати кілька RMM для різних клієнтів, переконайтеся, що рішення, яке ви розглядаєте, підтримує багатоплатформні функції. Це дозволить вашому бізнесу зменшити кількість часу, грошей і стресів.

Можливості масштабування

Переконайтеся, що рішення для віддаленого моніторингу та управління дає вашому бізнесу можливість розвиватися. Це може включати перехід з одноплатформної підтримки на багатоплатформну, розширення кількості функцій і відповідність різним технічним вимогам.

Достатній рівень безпеки

Однією з основних функцій RMM є моніторинг та управління потенційними загрозами безпеки, забезпечуючи при цьому захист даних вашого клієнта. Переконайтеся, що рішення, яке ви обираєте, має різноманітні протоколи безпеки для обох випадків.

Можливості автоматизації

Коли справа доходить до RMM, лише деякі речі потрібно робити вручну. Функції автоматизації забезпечують кращий контроль над мережевою активністю, необхідними патчами та резервними копіями, звітністю та управлінням проблемами.

# Рішення Поділитися:
Статті за темою