Prices

Bronze
67
При оплаті за місяць
Support Hours up to 1 hour Target Response Time 2,5 hours
Includes:
  • Solving complex problems of any complexity related to our infrastructure
  • Support OS
  • Around the clock access to technical support
  • Backup management for a fee
  • Infrastructure Audit
  • Progress Report
  • Work with hardware from other providers
  • Personal chat with our tech-support in any way convenient for you
  • Carry over 10% of credits which remained from the previous month
  • Your project is assigned to a personal expert
Silver
142
При оплаті за місяць
Support Hours up to 3 hours Target Response Time 2 hours
Includes:
  • Solving complex problems of any complexity related to our infrastructure
  • Support OS
  • Around the clock access to technical support
  • Backup management for a fee
  • Infrastructure Audit
  • Progress Report
  • Work with hardware from other providers
  • Personal chat with our tech-support in any way convenient for you
  • Carry over 10% of credits which remained from the previous month
  • Your project is assigned to a personal expert
Gold
284
При оплаті за місяць
Support Hours up to 7,5 hours Target Response Time 1 hour
Includes:
  • Solving complex problems of any complexity related to our infrastructure
  • Support OS
  • Around the clock access to technical support
  • Backup management for a fee
  • Infrastructure Audit
  • Progress Report
  • Work with hardware from other providers
  • Personal chat with our tech-support in any way convenient for you
  • Carry over 10% of credits which remained from the previous month
  • Your project is assigned to a personal expert
Platinum
472
При оплаті за місяць
Support Hours up to 16,5 hours Target Response Time 0,5 hours
Includes:
  • Solving complex problems of any complexity related to our infrastructure
  • Support OS
  • Around the clock access to technical support
  • Backup management for a fee
  • Infrastructure Audit
  • Progress Report
  • Work with hardware from other providers
  • Personal chat with our tech-support in any way convenient for you
  • Carry over 10% of credits which remained from the previous month
  • Your project is assigned to a personal expert
Custom
Need more hours of support?
Support hours Individually Target Response time Individually
Includes:
  • Solving complex problems of any complexity related to our infrastructure
  • Support OS
  • Around the clock access to technical support
  • Backup management for a fee
  • Infrastructure Audit
  • Progress Report
  • Work with hardware from other providers
  • Personal chat with our tech-support in any way convenient for you
  • Carry over 10% of credits which remained from the previous month
  • Your project is assigned to a personal expert

Що таке DevOps Services?

Це нова програма підтримки клієнтів. Вона передбачає індивідуальну підтримку кожного клієнта відповідно до обраного вами пакету послуг. Наші кваліфіковані фахівці готові допомогти вам у будь-який час доби.

Як це працює?

Ознайомтеся з умовами та положеннями послуг devops
Обиріть тарифний план, який підходить саме вам
Оплатіть його будь-яким зручним способом
Отримайте швидке рішення для будь-якої проблеми

Кому можуть знадобитися послуги DevOps?

Хто веде великі проекти і потребує постійної підтримки фахівців
Хто не хоче переплачувати за одного фахівця з усунення несправностей на місяць
Які не хочуть чекати, поки їхня проблема буде вирішена, і потребують миттєвого усунення несправностей.
Хто бажає отримати кваліфіковану допомогу за розумну ціну

Переваги використання послуг DevOps

Ви завжди будете впевнені, що будь-яка проблема буде вирішена в найкоротші терміни, в будь-який час
Вам не доведеться займатися технічними питаннями, наші фахівці зроблять це за вас
Ви можете ставити кілька завдань одночасно і контролювати їх виконання в режимі реального часу
Ви можете найняти фахівця, не орендуючи у нас сервер

Ви спитаєте, ми відповімо