Сторінка подяки клієнту "Thank You Page"

Сторінка подяки клієнту "Thank You Page"

05.12.2022
Автор: HostZealot Team
2 мін.
313

Досвідчені розробники сайтів і Landing Page обов'язково створюють сторінку подяки "Thank You Page", адже це значно підвищує вірогідність того, що людина повернеться знову, і що вона відчує якусь приємну емоцію від співпраці з вами. Її відвідувач бачить щоразу, коли здійснює цільову дію – завершує покупку, підтверджує замовлення, підписується на розсилку.

Навіщо потрібна сторінка подяки

Важливо розуміти, що для створення хорошої сторінки подяки недостатньо просто створити спливаюче віконце з написом "Дякуємо за замовлення, наш менеджер з вами зв'яжеться". Це – холодно, і це не працює. У більшості випадків таке повідомлення людина навіть не стане читати, а постарається якомога швидше закрити настирливе віконце, що вискакує.

Навіть більше того, якщо "Thank You Page" порожня, нудна і нецікава, вона може спровокувати прямо протилежний ефект – викликати роздратування. Просто тим, що вона є. А через неприємний осад може виникнути так званий "синдром каяття покупця", і з великою часткою ймовірності в майбутньому ви клієнта втратите.

Таким чином, сторінку подяки потрібно створювати з розумом, розуміючи, з яких елементів вона вибудовується, і які існують маркетингові принципи, що здатні підвищити її ефективність щодо продукування позитивного досвіду відвідувачів.

Важливі елементи для сторінки Thank You Page

Почніть із простого і доброго слова "Дякую". Не будьте багатослівні й не намагайтеся падати ниць перед клієнтом – дякувати теж потрібно з гідністю. Далі ви маєте дати зрозуміти людині, що вона вчинила правильну дію, і що про своє рішення вона не пошкодує. Для цього рекомендується давати невелике пояснення про те, що станеться далі. Ось кілька прикладів:

  • Дякую! Протягом півгодини перевірте пошту, а ми вже щосили працюємо над вашим замовленням.
  • Дякуємо за проявлений інтерес. Тепер ви отримуватимете інформацію про акції та оновлення на вказану пошту – обіцяємо надсилати тільки найважливіше.
  • Заявку отримано! Відпочивайте і насолоджуйтеся життям, ваша посилка скоро буде відправлена за вказаною адресою.

Тобто намагайтеся написати щось неординарне, нестандартне. Винаходити велосипед не потрібно, але й сипати абсолютно шаблонними нудними фразами не варто. Потрібно якось зачепити увагу клієнта, щоб у його свідомості промайнула думка "О, а це щось новеньке, прочитаю-но".

Класно працюють винагороди. Наприклад, якщо людина підписалася на розсилку  подаруйте їй який-небудь купон на знижку на 5-10%. Дрібниця, ваша компанія від цього не розориться, а людині точно буде приємно, і це гарантовано залишить приємні враження про співпрацю.

Грамотна сторінка подяки – це гачок, який здатен почати в'язати полотно довгострокових відносин між клієнтом і компанією. Тут важливо проявити турботу і ввічливість щодо відвідувача, а також нагородити його за вчинення цільової дії. Навіть згадана вище знижка – це не втрата доходу. Розглядайте це як інвестицію в майбутнє, адже люди з більшою ймовірністю повертаються до тих магазинів і компаній, які залишили після себе приємні спогади.

Сторінка подяки клієнту

Отже, ось кілька елементів, які обов'язково мають бути на Thank You Page:

  1. Подяка. Лаконічна і помірно тепла, без перегинів.
  2. Підтвердження того, що відвідувач усе зробив правильно.
  3. Заклик до дії – можна запропонувати підписатися на розсилку або подивитися список свіжих акційних товарів.
  4. Інструкції для подальших дій – потрібні не завжди, а тільки в тому разі, якщо послідовність дій не зовсім очевидна.
  5. Кнопки соціальних мереж – щоб відвідувач міг перейти на ваші акаунти в соцмережах і підписатися.

Є й додаткові елементи, які інтегрувати можна, але не обов'язково. Сюди належать рекомендації інших матеріалів (якщо у вас, наприклад, ЗМІ), можливість залишити відгук, пропозиція схожих продуктів/статей/послуг тощо. Головне – не перевантажувати цю сторінку, щоб не виникло відчуття, ніби людина потрапила на базар.

Яку роль виконує сторінка подяки

Є низка функцій, які може виконувати Thank You Page:

  • Додаткові продажі. Якщо це доречно, можете акуратно порадити інші товари або послуги, які можуть бути йому цікаві. Для цього створюються спеціальні алгоритми, які підбирають "схожі товари".
  • Збільшення часу перебування на сайті. Чим більше часу людина проводить на вашому сайті – тим краще для SEO-просування, тим простіше буде вийти в ТОП пошукових систем. Кожна зайва секунда утримання уваги – це корисно.
  • Цінні пропозиції. Бонуси, акції, знижки, спеціальні пропозиції – зробіть який-небудь невеликий подарунок. Запропонуйте що-небудь корисне, і клієнт буде ваш.
  • Підняття рівня довіри до компанії. Зробити це можна за допомогою відгуків і оцінок – попросіть відвідувача залишити кілька приємних слів.

Правильно зроблена сторінка подяки здатна не тільки утримати на кілька зайвих секунд клієнта, а й може сприяти додатковим продажам. Тож будьте оригінальними та не бійтеся експериментувати.

Веб-аналітика Thank You Page

Ця сторінка існує для підвищення конверсії, тож було б логічним враховувати її під час аналітики. Для цього рекомендуємо відразу налаштувати цілі в системах веб-аналітики, щоб вести підрахунок кількості лідів і оцінювати ефективність різних каналів трафіку.

Для цього скопіюйте всю адресу сторінки з подякою у вигляді URL, а потім помістіть її в умови для цілі. Тут допоможуть такі поради:

  • вимкніть індексацію сторінки, щоб на неї користувач не міг потрапити випадковим чином до здійснення цільової дії;
  • використовуйте Google Analytics для відстеження кількості відвідувачів, які пройшли всі етапи воронки продажів від початку до кінця;
  • для створення красивої та зручної сторінки подяки використовуйте конструктори сайтів;
  • встановіть код ретаргетингу на сторінку подяки.

І особливу увагу приділіть тексту, щоб жодне ваше слово не могло викликати будь-яку негативну реакцію. Рекомендується на завершальному етапі провести невелике дослідження, опитавши незнайомих людей – показати їм сторінку та дізнатися реакцію.

Підбиття підсумків

Пам'ятайте, що сторінку подяки можна завжди покращити та доопрацювати, якщо з часом бачите, що цільова аудиторія не реагує так, як замислювалося. Експериментуйте з різними блоками та елементами, додавайте нові, прибирайте старі - і оцінюйте реакцію відвідувачів, стежте за показниками конверсії. Тільки так ви зможете знайти ідеальний рецепт сторінки подяки у вашому індивідуальному випадку.

# Як зробити Поділитися:
Статті за темою